Rahsan49_ nerede yaşıyorsun ki canım bi tek küvet kaldıysa kendine sorun etme eşin e bebeğin açık mağazası oluyo oraya önlemini alıpta gidip alabilir en azından temel ihtiyaç değil bez falan gibi ☺️ Benimde ilk Rabbim hayırlısıyla kucağımıza almayı nasip etsin bende bilmiyorum nasıl olacak doğum nasıl bişey bende biraz düşünmeye başladım her an doğum olabilir ama burda çok güzel postlar okuyoruz inşallah bizde bi nefeste kurtuluruz sende kendini doğum korkusuna odaklayıp son günlerini zehir etme Rabbim sabrını dayanma gücünü veriyo diyolar ya hep öyle olmasa kimse 2.ye 3.ye falan cesaret edemezdi kötü düşünme 🌹😘