ilknur_ canım çocuk sahibi olmak istiyorsan en başta yapman gereken kafandan onu atman sonra stres kesinlikle yok kilo Almanın sebebleri bunlar zaten ben 65 kiloydum over kistim çıktı tedaviler ile 90 kiloya ulaştım çocuk stresi ile 100 kilo oldum 5 kez klomen kullandım ovitrelle vuruldum olmadı rahim tüpü filmi çekildim olmadı gene 3 kez gonalf 900 lük kullandım eşimden sprem alınıp bana verildi gene olmadı en sonunda bırakalım dedik para biriktip tüp bebek yaptıralım dedik o ay kendiliğinden hamile kaldım 3 sene o kadar tedavilerin sonucunda 98 kilo ile kendiliğinden hamile kaldım ne kadar kişi kilosusun dedi ne laflar duydum neler yaşadım ama değdi şuan minik mucizemi bekliyorum rabbim hayırla dileyen herkese nasip etsin