twohones rica ederim 😁 bizde eşimle ilk hamileliğimde çok pinpirikliydik ilk gönül hanıma gitmiştik yapısı biraz soğuk diye 30 tane doktor gezdik😆ama yine döndük dolaştık ona gittik şimdi başka doktor denemeye cesaret bile edemeyiz.oradaki bütün doktorlar iyi bence Mesut beyde çok övülüyor hayırlısı olsun inşallah🥰