Happy46 Happy46 İlk hamileliğim olduğu için biraz pimpirikli davranıyorum ve ilgi bekliyorum açıkçası, bir kaç doktora gittim ama böyle tam o enerji dedikleri şey bir türlü tutmadı. Mesut beye gittim oda gayet anlaşılır bir doktordu. Ama artık dikiş tutturmak istiyorum bir doktorda hep bir oraya bir buraya değil 😂 Çok teşekkür ederim bir sonraki randevuyu düşünebilirsem gönül hanıma onu da deniycem son olarak :)