Ses23 Ertugrul-23 sezaryan olacağım için 38. Haftada alacak şuan 28. Haftadayım ama erken gelmezse inşallah 🤲🏻
damlaege @Ses23 İnşallah güzel bir doğumla kucağınıza alırsınız 😍 Bitti benim çok şükür geçen gün nst ye girdim ağrılarım çıktı bekliyoruz bizde biraz tedirginlik stres var 😒
Ses23 damlaege amin inşallah hayırlısı artık sizde hayırlı bir şekilde kucağınıza alırsınız benim daha var Temmuz 12 doğum dedi doktor
Ertugrul-23 damlaege valla Bende öyle zorlanıyorum. Ay yattığım yerden kalkamıyorum en kötülerinden biri de bu 🤪