Kadriyecucuk Merhabalar ilk hamileligim ve her şeyi çok merak ediyorum tabi.13.haftama gireceğim ve doktor randevum var.Sorum şu ki 13.haftada cinsiyet belli olur mu ?dogruluk payı nedir doktoruma güvenebilir miyim.şimdiden teşekkürler :)
Deletedmom399 Kadriyecucuk bize de 13 haftada %90 kız dedi doktorumuz. Bacak arasını da gösterdi ama tabi herşey olabiliyor 😊
twohones Kadriyecucuk Merhabalar canım bizde 11.haftamızdayız bugün rutin kontrole gittim ve hiç beklemediğim bir anda doktorum kesin değil ama kız gibi görünüyor dedi 🥰 Ama ben inanmak için biraz daha bekliycem 🙈😍
melindam Kadriyecucuk Ben Çikolata Yiyio Gitmiştim 13.Haftada Kıza Benziyor Demişti 14.Haftada Kesinleşti Kızım Olacağı Kızlar Biraz Geç Gösteriyor
Yakut Kadriyecucuk çikolata ye üstüne meyve suyu iç benim ki içerde fink atıyordu garantiye aldım :)))
Deletedmom399 Kadriyecucuk neler yedim duysan şaşırırsın🤣 bizimki çok inat bi bebek doktora sürekli arkasını döndü diğer doktorumuz gördü bize de gösterdi 🤣
twohones Yakut Ya bende biliyordum çikolatayı ama unutmuşum su bile içmeden gittim sıfır hareket uyuyordu muhtemelen 😂
Mila4 Kadriyecucuk Cinsiyet en net 17-20 hafta arasında belli olur.ondan önce tabi tahmin yapıyorlar ama yanılmalarda oluyor..
Kadriyecucuk Mila4 insallah yanılma payı olmaz insan ister istemez yönelme yaşıyor son dakika sürprizi yaşamak biraz yorucu olabilir hele ki bişeyler alındıysa :)
Minikmucizemm19 Bana 11.haftamda yüzde doksan kız dendi. 13.haftamda da yüzde yüz kız dendi. İnsallah sizin bebişte gösterir kendini😊
Kadriyecucuk Minikmucizemm19 inşallah gösterir yoksa tahmin etmek zor olucak sanırım:) beni görenler genelde kız diyor erkek olursa bende sasırırım :) bu kadar sivilcelerimin sebebi kızım mı oğlum mu :)
Sezensu Kadriyecucuk Doktorun cihazına bebeğin durumunu ve doktoruna göre değişir canım ama normal şartlarda şuan öğrenirsin bize 13 te kesin kız dedi doktorumuz İnşallah sende öğrenirsin 🙏🏻🤗
Kadriyecucuk Sezensu ayy çok sevindim duyduğuma yoksa 16.haftaya kadar beklicektim hiç umudum yoktu Pazartesi ilk işim bu olacak sanırım:)