aktkr canım ben 10. Haftaya kadar alttan baktı doktorum çünkü o kadar ufakken üstten tam göremiyorlar. Alttan bakıldığında rahme girmiyor rahim ağzına kadar giriyor ki zaten girmek istese de rahme o şekilde giremez. Doktor bakmak istiyorsa kesinlikle baktırmak lazım bence görmesi gerekenleri görmesi lazım doğru teşhis için