aktkr yani görünmezse tekrar gidebilir alttan muayene için aceleye gerek yok bence
benim ilk gebeliğimde bilmiyordum kadın hastalıklarında alttan muayene olmustum sonra gebeliğim için doktor kimyasal dedi belki de o yüzden öyle oldu bence görünmese bile görünene kadar bekle alttan ultrasona girme bu arada benim gibi 5 Nci haftasında gören arkadaşlarım var