sukayhanacar birilerini yönlendirmeye de çalışmıyoruz.Herkes nereye gittiğini söylemiş.Değmez,o para çöp,yazık gunah kızlar gibi söylemler üzücü gerçekten.Onemli olan bilgi alışverişi yapmak burada.Polemiğe girmek de burada hoş olmuyor,ama hepimizin özel sebepleri vardır belki…İnşaallah evlatlarımız Sağlıkla doğsun,gerisi boş😊