sukayhanacar ben de öyle düşünüyorum kesinlikle..Dışarı çıkmaya korkuyor insan şuan,hastanelerin durumu ortada.Herkesin kendi tercihi.Durumlar elveriyorsa herkes istediği yere gidebilir.Ben de klinik tercih ettim,güvenle gidiyorum.Şu da var doktorum ile iletişimim iyi olmasaydı,değişikliğe gidebilirdim bence maddiyattan önce doktorun size karşı nasıl yaklaştığı.Hayırlı sağlıklı doğumlar dilerim😊