İlk oğlumu normal doğumla yaptım hatta hiç sancım yoktu günüm dolmuştu suni sancı istiyormusun dedi bende olur dedim zaten Rabbim sabrını veriyor ayrıca zaten 6,7 cm acilmaya kadar dayaniyorsun sonrasi zaten dogum ve acilma ondan sonra hizlaniyor inan dogduktan sonra sende yeniden dogmus gibi oluyorsun Hemen kucagina aliyorsun ilgileniyorsun cok guzel bir Duygu insaAllah normal dogum secersin emin OL pisman olmazsin 💪🏻