Nesrin_sipahi Muhammed44 rabbim sabredenlerin yanındadır canım unutma herkeste var aynı dert kimse dört dörtlük değil çok çeken var bu konuda içlerinde bende dahil olmak üzere rabbim sabrını versin sen kendine ve bebeğine bol bol oku allah yardımcın olsun
Muhammed44 Nesrin_sipahi sağol canım doğru ama biraz anlayış fenamı olur yani daha 18 yasındayım neyse yapcak bişe yok rabbim nasip ederse bişe olmaz
Ela2020 Kubra_salar prilam dr kullan ben onunla 5 ay yemek yedim sabahları yataktan kalkmadan çubuk kraker ye bastırıyor mideyi yoksa öğürürsün
Nesrin_sipahi Muhammed44 rabbim sabredenlerin yanındadır sen kimseyi düşünüp çocuğunu ve kendini üzme o bi can ve bizim ona onu yapmaya hakkımız yok öyle düşün herşey zamanla düzelir emin ol
Muhammed44 Nesrin_sipahi inşalah canım kendimi çaresiz hisediyoeum yanlız annemde uzak yakın olsa o bakardı bana
Nesrin_sipahi Muhammed44 maalesef bende gurbetteyim yanımda bi eşim var oda yapabileceğini yapıyor 18 yaş çok küçük kardeşimle yaşıtsın rabbim kurtarsın inş sağ Salim kucağına al İnan zamanla herşey yoluna girer
Kubra_salar Kızlar hepinize ayrı ayrı teşekkür ederim hepinizden allah razı olsun doktorumla konuşacağım onun haricinde dediginiz alıştırmalıklarıda deneyeceğim inşallah fayda eder hepimiz inşallah Sağ salim evlatlarımızı kucağınıza almayı allah nasip eder🥰♥️
Esila300920 Kubra_salar . Bende aynı şikayetlerde vardı hiç bir şey yiyip içemedim . Kontrole gittiğimde ıdrarimda keton çıkmıştı bebek için sakincsliymjs . 4 tane serum yemek zorunda kalmıştım hastaneye yattım. Sonrasında prilam dr verdi doktorum. Ki 18 haftalık olduk hala midem arada çok bulanir.
BerilinAnnesi Kubra_salar seni çok iyi anlıyorum bende 5 aya kadar yaşadım ama 12 haftadan sonra azalıyor doktorum ilaç vermişti faydası oldu mu dersen tamamen geçmedi sadece azalttı diyeceğim o ki bir sekilde cekiyorsun sabret canım Allah yardimcin olsun