Nilaydogan Kubra_salar herkesin bulantı süreci farklı ben suan 6 aylıgım 5.ayda gecti bulantım. 5 ay boyunca tuvalet bası bekledim kilo alamadım iştahım kapalıydı 5 bucuk oldugum da 1 anda düzeldi hersey. Doktorum ilk prilam ilacını verdi günde 3 tane içmeme rağmen gecmedi sonra zofer diye verdi o rahatlattı ama tamamen kesmedi. Biraz sabret sadece
Wonderanne Kubra_salar doktora gidince anlat ilaç verir yemek için de yakında akraban ailen varsa o yardımcı olsun yemek yiyemiyorsan en azından elma armut muz gibi meyveler tüket ilk zamanlar zaten beslenme çoğu kadında sıkıntı dert etme bir şey olmaz maden suyu yoğurt falan ye
gkckrkfa18 Canım sabah kalktığında ekmek arasına peynir koy ye ve günde bir tane sade soda iç, sakız çiğne 20. Haftadayız biz ama hala daha yinede ara ara devam ediyor maalesef bunun kesin çözümü yok yüksek ihtimalle sende fazla tükürük salgılıyorsun 😕
Nesrin_sipahi D-M Elbette bende aramak yerine pzartesi gidicem yüz yüze sormak istiyorum inş hepimize saglıkla kucağına aldırır rabbim 🍀
Nesrin_sipahi Muhammed44 allah yardımcın olsun doktoruna danış belki o sana uygun bi ilaç verir benim doktorum ilacın çözüm olmayacağını biraz Saglık için dişimi sıkmam gerektiğini söylemişti günde 6 tane hap 1 tane iğne kullanıyorum sende byle bi durum yok ise bi danış doktoruna canım 😊
Nesrin_sipahi Muhammed44 işte canım riskli gebelik sonuç olarak doktora danışmadan agrı kesici bile içmiyorum gözlerimin içine kan oturdu ama sabrediyorum çok bekledim rabbim nasip etti sonunda senide feraha çıkarsın rabbim kötü şeyler aklına getirme
Muhammed44 Nesrin_sipahi doğustan yarım. Rahim olduğu için yarım rahimde bebeği tutmamız lazım sırt üstü yatmam gerekiyomus
Nesrin_sipahi Muhammed44 allah yardımcın olsun canım benim vücudumda gebeliği kabul etmiyordu allah bi şekilde nasip ederse oluyor herşey herşeyi iyi düşün herşey iyi olsun ve sürekli elini karnına koyup oku
Nesrin_sipahi Muhammed44 bende öncelerinde hep aynı şeyi yaptım bşy olmaz dedim ve üç yavrumu kaybettim şimdi hiç birşey yapmıyorum artık eşim bile o kadar korktu ki yaşadıklarımızdan yattığım yerden kaldırmıyor sadece o işteyken kendi kahvaltımı falan hazırlıyorum
Muhammed44 Nesrin_sipahi sağol canım deniycem ama kaynanam var görümcem hiç yardımcı olmuyolar allah gönlümüze göre versin
Nesrin_sipahi Muhammed44 rabbim sabredenlerin yanındadır canım unutma herkeste var aynı dert kimse dört dörtlük değil çok çeken var bu konuda içlerinde bende dahil olmak üzere rabbim sabrını versin sen kendine ve bebeğine bol bol oku allah yardımcın olsun
Nesrin_sipahi Muhammed44 rabbim sabredenlerin yanındadır sen kimseyi düşünüp çocuğunu ve kendini üzme o bi can ve bizim ona onu yapmaya hakkımız yok öyle düşün herşey zamanla düzelir emin ol