Bence Sermiye olmasındansa Hasret kulağa daha hoş geliyor bir de kötüyü çağrıştırmamak lazım hasretin sonunda kavuşmak var hasret aşırı özlem ve sevgiden gelir güzel düşünün. ☺️ Ama diğer yandan içiniz hiç ısınmadıysa bu isme biraz bekleyin eşinizi de kırmadan zamana bırakın nede olsa daha vakit var