_2prensesannesi_ yani hasret koymak yerine kayinvalidenin ismini koyman daha mantıklı. Çünkü benim ismim hasret babam koymuş benim ismimide uzaktaymis ben doğduğumda goremedigi için hasret koymuş ama inanki şuan 26yasindayim bu yaşıma kadar herşeye hasret yaşadım sevdiklerime,hayallerime,hayatıma,huzura,okumaya, herşeye hasret yaşadım