derinlesb1 Mltmdfn daha doktor ultrasonla keseyi görmemisti yukardada belirttigim gibi 5 gün sonra gel gene bakariz dedi yani Kese falan görülmemisti
Srpkemre derinlesb1 onunla alakası yok ilk zamanlar bende birsey hissetmedim bulantım felan olmadı hiç doktora gidip ultrasonla görmesem hamile sanmıcam kendimi 😁
Nihalagpak Hiç alakası yok, benim 2. Ayda başladı mide bulantısı, bazı kadınlarda hiç bulantı olmuyor bile. Öyle birden bire hamile olduğunu hissetmiyorsun zaten 😃
Zsnbr derinlesb1 bnde test yaptm poz kan verdm 300 çıktı dün ptesi gidecem bnde de hc bekirti yok öyle düşünme erken daha belli hc belirtin olmayacak kör düşünme
SeHer1909 derinlesb1 20. Haftaya kadar ne mide bulantısı ne bişe uyku hali olmuştu 8 9 haftalıkken tek, içinizi ferah tutun gözünüzü korkutacak şeyler de yazmışlar bekle bir kaç hafta ne mide bulantıları göreceksin falan diye yoo valla öyle de Güzel geçti ki süreç inşallah siz de rahat geçirirsiniz. 20 de hareketleri hissettiğimde anladım aaa hamileyim dedim idrak ettim 😀
akovalardan derinlesb1 bende de ilk başta 1 bad dönmesi yaşadım gebeliği öğrendikten sonra hamile moduna geçiyorsun hemen olmadi belirtiler bende de korkma dua et bolca hayırlısı olsun hakkında
ikrasmom derinlesb1 Şu an hissetmemen çok normal canım. Benim çok şükür hiç mide bulantım kusmam olmadı. Ve şu an 20 haftalık olmama rağmen bebeğimi tam hissetmiyorum. Hala hamile değil gibiyim yani 😃 O yüzden çok acele edip çok kafana takma canım☺️
Elizzz Bulantii valla ilk dogumum ne kadar erken dogarurum bilemiyorum😂 başıma gelecekleride bilmiyorum😂😂
SeHer1909 derinlesb1 herkese dua ediyorum inan ben çok rahat geçirdim kız kardeşim mahvoldu yavrum. Tek sıkıntısı kilo cok aldm iştahta sıkıntı yok eşim trafı da Antepli sen iki canlısın diye yemekler havada uçtu sonuc 26 hafta 10 kg🙊🙊🙊😂