derinlesb1 doktorun gebesin dediyse kese göründü ve kalp atışını duyduysanız bi sıkıntı yoktur neden boş gebelik yaşayasın bunları yaptıysa. Ben 24 haftalık olana kadar hbişey hissetmedim tekmeden vs bahsediyorsan zaten kas sistemi yok suan bebeğin hiçbirşeyi gelişmedi susam tanesi kadar daha bebeğin cok normal değil mi ayrıca herkeste bulantı kusma olacak diye birşey yok kontrollerine düzenli git doktorun zaten seni bilgilendirir