SeHer1909 Brokoli gerçekten öyle ben de ona dikkat ediyorum mina Serra Alya arya hepsi çok güzellerdi ama Kızılay dağıtmış başka da seçenek yokmuş gibi oldu. Doğa da maalesef ,güzel ama coklaştı . İz biraz zor geldi ama mevsim eğer ismimiz belli olmasa düşüneceğim isim olurdu 😇 samimi söylüyorum cok güzel böyle akıllı uslu ağır başlı pamuk gibi bir kız çocuğu canlandırdı gözümde
Brokoli SeHer1909 yaaa tesekkur ederim, benim de cok icime siniyor. hatta buraya yazarken ikisini de baskalarinda duymadim diye cok cekimser kaldim yazmak konusunda. o kadar hemen yayiliyor ki hersey.
Swyhan46 Brokoli menesa ismi de bana yakın geliyordu ama eşim eledi onu hz Yusuf’un kızının ismi hem kimsede de duymadım oda seçenekti ama şimdilik rafa kaldırdık
Brokoli Swyhan46 soylenisi ne guzel, muzik gibi sanki, fonetik olarak cok tatlıymış menesa. ama tabi ki en onemlisi saglikli olmasi, umarim icinize sinen guzel bir ismi de olacaktir
SeHer1909 Swyhan46 menesa hakikaten ne güzel isimmiş hiç de duymadım kız kardeşim melinda koyacak onu çağrıştırdı
SeHer1909 Brokoli evet cok dillendirme bence buralarda 😀 Karaca zor isim de mevsim in beğeneni çok olur valla 😇
SeHer1909 Swyhan46 yine de yaygın bilinen anlama bakıp bi kez daha düşünürdüm sanırım Elvin i baya sevdim ama 😇 içinize ne sinerse artık bana da Karaca hayvan adı diyorlar umursamıyorum ben sevdim diyorm geçiyorm Ceylan yavrusu anlamı da var 😇
Brokoli SeHer1909 aslan, kartal, ceylan da hayvan hep. hangi hayvan olduguna gore mi degisiyormus guzel olup olmadigi 😅 karaca bence cok guzel, kabadayi filminde duymustum ilk. cok sevmistim. saglikla gelsin 🙏
Swyhan46 SeHer1909 elvin kesin kararım fikrim değişmezse sara da hepsi aklımda olandı ama bakalım fikrimi değişirsem elvin Serra ile değişirim 😊Karaca ismi de güzel içine siniyorsa koy cnm
HnY SeHer1909 kızınızın adını mi Karaca koyacaksınız galiba unisex bir isim bir erkek tanıdığım ismi karaca ydi değişik marjinal bir isim. Bende Aslan koycam mesela bana da biri hayvan ismi demişti çokta önemli degil acaba Aslan ’ın yanina yaklaşabilir mi :)
Swyhan46 SeHer1909 evet gerçekten hem anlamı hem duyulmamış çok bende sevdim ama eşim sıcak bakmadı şimdilik onu eledik bizde
SeHer1909 Brokoli oğlum olsaydı da kartal koyacaktım zaten 😂😂😂 eşimle Beşiktaşlıyız fanatik şekilde 😀 o yüzden ikinci erkek olursaadı belli 😀😀😀 düşününce de iki hayvan isminden gitmiş olcaz
Wonderanne İkisi de çok güzel ama iz çok kısa mevsim daha hoş duruyor 🤗 sağlıcakla gelsin bebişler biz Eslem Duru koyacağız insaAllah 🥰🌸
AhuAli Brokoli Benim İz çok hoşuma gitti ama en son karar sizin tabiki İz Özçelik bence de çok karizmatik ve hoş olur❣️ Doğduğunda hayatta güzel iz’ler bırakması dileği ile umarım biran önce karar verebilirsiniz 🤗