Merve-26 firstmom 36+4🖐 4gün önce kontrolüm vardı doktorum 3400 gr dedi ben bir tepki verdim yok artık çok değil mi diye sonra 3 kilo dedi doktorum benim tepkimden sonra korkutmamak için mi yoksa inceleyince 3kilo mu gördü bilemiyorum ama iri bir bebeğin var dedi nasıl doğurcam bakalım🤦♀️😄
firstmom Merve-26 Bizimki de başından beri önden önden gidiyor😀 37+3 de 3.300 olmuştuk ama sanırım + - 300 yanılma payı olabiliyormuş 🙄 öyle dedi bana doktor…
Sny_hkn10 suzan_26 boy söylemedi ben de sormadım canım unuttum görünce her şeyi unutuyorum malesef çarşamba günü ayrıntılı ultrasonumuz var orada söyleyeceklerdir diye düşünüyorum
Kbr-8086 Bizde bugün gittik son kontrolumuze 38+2 3350 gr gayet iyi dedi doktorumuz mutlaka yanılma payı olur
Sny_hkn10 suzan_26 Oy öaşallah bence gayet iyi 50 cm doğmuştu görümcemin bebeği bi kaç santim daha uzasa dayet iyi canım :))
Fatma09 39 olduk 3100 kilosu.herkesin aynı olacak diye bişy yok endişelenmeyin ve kıyaslamayın kimseyle ben doktora sordum konserve kutusu değil bunlar hepsi aynı çıkacak dedi yapısı farklıdır minyondur her bebek farklı doğar dedi 😊😃
Arzuarzu firstmom 34 de 2346ydı kilosu ptesi 37 haftalık olucam ve kontrolüm var çok merak ediyorum bakalım ne kadar kilo almış☺️☺️