firstmom haftadan selamlar 🙋🏻♀️ Mayıs anneleri kaçıncı haftadasınız ve bebişleriniz kaç kilo 👶🏻 Bizimki dünkü kontrolde 3.300 olmuştu 🤰🏻
firstmom Zeynep1708 Bilemiyorum ki, benim o haftalarda da bir hafta önden gidiyordu… Belki sizin bencilim yapısı öyledir ☺️
hilal-ali32 Zeynep1708 kız 2500 i geçmiş nasıl olsa bişey olmaz daha 36 dasın bol bol muz ye süte karıştırılmış toz nesquikde bizde fayda etmişti 😊
firstmom Ruby haftasıyla uyumlu gidiyorsa bence de yapısından kaynaklı olabilir 😊 hayırlı doğumlarınız olsun
Evlatkokusu firstmom 36+3 üm bende. 34+4 te 2900 kg di oğlum. Çarşamba kontrol var bakalım kaç olmuş kilosu
Betull41 firstmom biz 34+0 da 2615 gramdik şuan 35+3 deyiz haftaya Perşembe tekrar gidicez bakalım ne kadar almış çok merak ediyorum
Mervexx3535 36+6da 3000 gram demişti doktor. 13 mayısa gün verdi heyecanla bekliyorum kızımı 🥰 Rabbim sağ sağlim sağlıkla kucağımiza alalım evlatlarımizı 🙏🏻🙏🏻🙏🏻🧿
Mine-maral 36+6 da kontrolle gittiğimizde 2.820 gram dedi doktorumuz şuan 37+1 iz ilk doğumum normal olsun istiyorum ama bakalım önümüzdeki hafta belli olucak normal yada sezeryan 🤗🤗🤗🤗🧿🧿🧿 şimdiden herkeze hayırlı doğumlar ❤️
Malina firstmom 36da gittim 3000 olmustu. Simdi 37+4 teyim sali gunu kontrolum var bakalim ne kadar olmus 🤗
Sny_hkn10 suzan_26 boy söylemedi ben de sormadım canım unuttum görünce her şeyi unutuyorum malesef çarşamba günü ayrıntılı ultrasonumuz var orada söyleyeceklerdir diye düşünüyorum