2 dozu da vurdurdum ve hiçbir sıkıntı yaşamadım. Aşı bebeğe 6 ay koruma sağlıyor. En önemli sebepte bu zaten. Hastane ortamı ne kadar steril olsa da ne zaman başınıza ne geleceğini bilemezsiniz. Sonradan vah vah demektense önlem almak her zaman iyidir. Eğer aşıya engel herhangi bir sağlık sorununuz yoksa ve doktorunuz vurulun dediyse ihmal etmemekte fayda var.