Kiwi12 bana doktorum zamanı gelince yaptır dedi ama zamanı geldiği dönemde crp yüksekliği ve idrarda enfeksiyon yüksekliği çıktı. crp kanda enfeksiyon demek. onlar bi türlü düşmek bilmedi,doktorum bekle daha yaptırma dedi.sürekli kontrol ettik seviye leri antibiyotik kullandım falan. sonunda normal seviyelere geldiler. zamanı da geçmemişti daha aşının ama yaptırma sen dedi ve yaptırmadım.