Ozg3457 sallama hiç cevap da yazma çünkü aynı şey benim de başıma geldi.sen buraya yazmasan dondurmadan erikten haberleri hiç yokmuş yazınca aşeriyormuş herkes.canımızın her çektiği şey aşermek olsaydı:))hiç kimse sosyal medya kullanmıyor yemek tariflerine bakmıyor herkes mağdur her yer kapalı kimse bişiy alamıyor vs vs vs düzeltiyim diye de uğraşma admin düzeltiyormuş ama kafana takıp vicdan yapma yani arkadaşım şahsen ben Sallamadım:)