Benim de çarşamba günü öğrendiğimde 56ydı. Cuma istedi doktor tekrar, iki güne iki kat artması gerekiyormuş. Cuma 123tü . Ama kahverengi lekelenmem var o yüzden çok korkuyorum 13 ünde gel dedi nasıl dayanacağım bilmiyorum. Sizde böyle lekelenme yaşayıp da hcg düzenli artan var mı , yoksa bu leke düşme belirtisi mi