Zhrnz bende bu arada 3. Hamileym ilk 3 ay sıkıntı çektim kanamalarm oldu hastanede yattm sprial ile hamile kaldm onu alırken kese de bir hasar bırakmşlar çok şükr 30 haftalk olduk ama yinede bu sefer baska skıntılar çktı kaşıntm var sürekli tahlil yapıldı daha sonuçları alamadm ve safra kesemde taş çıktı yani bu hamilelikte başıma gelmeyen kalmadı 😔 Allah evlatlarımızı bize bağşlasn insallah hayrlsyla kucagma alym baska bisey istemiyorum🤲