Arslan04 benim de 40+5 hala tık yok. Açılmam var 1-2 cm falan ama doktor bekletiyor beni suni sancı veririm dedi ama her zaman normal Doğuma dönmüyor dedi, sezeryan olabilirsin dedi. Biz de bekleyelim açılmam var ne de olsa bir umut belki suni sancıya gerek duymaz diyerek beklemeyi kabul ettik. Eğer açılmanız varsa size de böyle bir şey diyebilir doktor. Ama herkese aynısı olmuyor. Açılma olunca yatıran da var, burda da okumuştum 🤷🏻♀️ Ama öyle ve ya böyle bir şekilde doğacaklar inşallah… eğer sancı su nişan gibi belirtiler yoksa mecbur suni olur diye düşünüyorum. Çünkü benimde öyle hiç bir belirtiler yok sadece açılma var. Salı’ya kadar da vaktimiz var bizim de. 1 hafta vermişti doktor. 41. Haftaya giriyoruz çünkü. Bakalım hayırlısı olsun inşallah🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻