MerveBicici Busra221 ben internetten bişeler aldım bu ara. Zıbın battaniye hastane çıkışı falan. Siz başladınız mı
MerveBicici Narin23 zaten çok gerekli ve önemli bir aşı değilmiş canım bide bu süreçte sağlık ocağına gitmemi istemedi. Yani tetenoz aşısı steril olmayan yerlerde doğum yapanlar için daha gerekli doktoruma güvenip bende vurulmadım.
Annnnneeesss MerveBicici bende vurulmadım doktorum önemli bir aşı değil dedi hele ki şuan sağlık ocakları sıkıntılı
Busra221 MerveBicici ben başlamadım mağzalara bakarak almayı düşüyorum inş bayram sonrası nerelerden aldınız hangi site
SibelCengiz perihankrkya cok yogun cisim var gibi,ama iki damla 😂 hele aksamlari felaket 😂 +her aksam sag kasikta hafif agri batar olmasi ☺️
Jiji-m sengul2 ben sordum cok normal bu haftalarda olur dedi ama sende yine bir sor ne olur ne olmaz cnm
MerveBicici Busra221 chakra da müthiş indirim var canım ürünleri çok kaliteli ordan baya uyguna aldım. Carterstan bi iki takım aldım. Kanguru falan aldık. Bende diğer şeyleri mağazadan almak istiyorum inşallah
Tugas Bende 26 haftalik oldum bacak agrilari kramplar 🙄 bel ağrısı 🙄 karnımdaki gaz sancıları 🙄 yine başlayan bulantı ve kusmalarim 🙄 birde beni asla uyutmayan yerinde durmayan beş dakika uzanınca içimde kıyametleri koparan minik prensesim 😍🤰 kocaman göbüşümle birlikte yuvarlana yuvarlana geçiriyoruz hamileliği😂😂
Meka thaliasmom bendeayni durumdayım göbek büyük geceler özellikle göğüs altı kanurgam ağrıyor 22+4 bu arada
Siyahkelebek Ben de 26+3 günlük gebeyim. Tetanoz aşısı bana da vurulmadı. Ancak şeker testi şart dendi. Geçtiğimiz çarşamba yaptırdım ve 159 çıktı. Maksimum 140 olması gerekiyormuş, diyet verildi. Bebek 25. Haftadan sonra göbek deliği üstüne çıktı
Ireem7 Siyahkelebek canım müsait olursan paylaşabilir misin. Bende diyet listesine bakıp biraz yapsam iyi olacak plasenta aşağıda hareket yasak yattıkça kilo alıyorum . En azından listede yararlı şeyler vardır
Ireem7 perihankrkya ben çok az hissediyorum güçlü değil yani hareketleri plasenta aşağıda o etkiler mi acaba bilmiyorum 🤷♀️