E-E perihankrkya benim de bir anda karnım patlayacak gibi geriliyor sertleşiyor bu yüzden mi acaba . Bide bebeğim çok hareketli maşallah sağda solda kaşıkta göbekte durmuyor anında yer değiştiriyor 🧿😊🙏🏻
Funbaby-1 Narin23 bence normal çikolata yiyin önce midenize insin sonra sakin sesiz bir yere geçip uzanın ayaklarınızın altına birşey koyun sırtınızda yüksek arkanıza bi yastık felan koyun uzanın öyle karnınıza odaklanın hissedersiniz 😍
nuryadaperi Narin23 normal olabilir diye duymuştum ama doktorların genel kanaati de eğer 20. Haftadan sonra hissedemiyorsanız mutlaka doktor kontrolünün yapılmasıymış. Yani eğer coronadan dolayı doktora gitmiyorsan bi gidip herşey yolunda mı öğrenebilirsin canım. Ama zaten gittiysen doktorunda herşey normal dediyse endişelenmene hiç gerek yok bir iki haftaya hissetmeye başlarsın bence ☺️
Jiji-m Bende bacak agrisi yok ama kasiklarimda agrilar oluyor hatta gobegimin cevresinde bir ara cok fazla agrim vardi yuruyemiyordum gecti cok sukur suan gobegimde sislik var sadece o da hizli buyudugundenmis bebegimde cok hareketli hic durmuyor surekli oynuyor icerde ☺️☺️ 23+6yiz 🥰
sengul2 Benimde iyi gidiyor ama dünden beri sarı akıntı artışı olmaya başladı sizlerde de oluyor mu merak ediyorum 🙃
nuryadaperi sengul2 sarı akıntım hiç olmadı ama beyaz akıntım oluyor. Bazen yoğun oluyor bazen hiç olmuyor ve hamileliğimin başından beri oluyor diyebilirim. Tıpkı regl öncesi akıntı gibi ya da yumurtlama akıntısı gibi.
FatmaKrbkl Benim de bacaklarımda sabahları ağrı oluyor hareket ettikçe açılıyor, Kuran okurken benim oğluşlarım da hareketleniyor 🥰 göbeğimin orta yerinde ve sol tarafta hissediyorum genelde hareketlerini, 23+0 dayız 😊
Jiji-m sengul2 ben sordum cok normal bu haftalarda olur dedi ama sende yine bir sor ne olur ne olmaz cnm
thaliasmom 22+5im bayadır bacak ağrısı yaşıyorum.ama.kas kramp şeklinde değil benimkisi 20 haftadan beri sağ kalcama vurmaya başladı. Diş eti ve burun kanaması oluyor arada diş eti 21 . Haftada başladı. Göbeğim erken çıktı ve şuanda sanki 7 aylik gibi ;) hareketsizliğe bağlı siyatik ağrılarım göğüs altı kaburga ağrılarım var hareketsizlik beni çok kötü etkiledi evde kal kilo al oldu. Kizim saglikla gelsin ben hepsini unuturum. ;) kilolarda gider isallah. Benim gibi olan yoktur umarim
Meka thaliasmom bendeayni durumdayım göbek büyük geceler özellikle göğüs altı kanurgam ağrıyor 22+4 bu arada
MerveBicici Kızlar şeker yüklemesi yaptırcak mısınız ?haftalarımız hemen hemen aynı olduğu için merak ettim
nuryadaperi MerveBicici ben kesinlikle yaptıracağım. Sanırım 25-26. Haftada yapılıyormuş. Yapılması taraftarıyım… zaten ailemde şeker hastası da çok. O yüzden ihmal etmicem.
MerveBicici Narin23 bende bu haftaiçi gitmeyi düşünüyorum. Doktorum tetenoz aşısı vurulmamı istemedi fakat şeker yüklemesini yapalım dedi 🤷🏻♀️
civcivimmm Busradonmezus yaa dün bendee aynıydımmm bebek büyüyo sanırım o yüzdenn aynı şeyi bende yaşadım bugün belim falan tutuk gibi içlerim acıyo hatta
MerveBicici Narin23 zaten çok gerekli ve önemli bir aşı değilmiş canım bide bu süreçte sağlık ocağına gitmemi istemedi. Yani tetenoz aşısı steril olmayan yerlerde doğum yapanlar için daha gerekli doktoruma güvenip bende vurulmadım.
Aynurrrr Funbaby-1 ay benmde aynı öyle hep solda haraket var kuran okundugu zaman haraketler cogalıyo maşallah 😆 sizinki nekdarlık şuan
Aynurrrr Funbaby-1 ay yazmışsınuz 24 haftalık diye maşallah Allah sagaalim gelmeyi nasip etsin inşallah