Berfin_kycn benimde doktorum 3 gidişimde kesin erkek dedi farklı doktora gittim erkek dedi detaylıya girdim erkek dedi e daha ne olsun ayni bu insanları anlamıyorum sonuçta seni muallakta bırakan bi doktor olmamış ki hepsi kız demiş hani biri kız biri erkek demiş olsa neyse bide 3 farklı doktor diyorsun sonuçta sen takma onları canım hiç duyma konuşsunlar onlar