Ya kızlar aklıma çok takıldı ben 28 haftalık gebeyim ve kızım olacak allahın izni ile ve kızımın kıyafetlerini hepsini aldm pembe pembe birde❣️😅ama çevremdeki herkes boşa almışsn değişir gör bak değişir doktorum 13. haftadan beridir kesin kız diyor 27. haftamda bile kesin kız alışveriş yaptınmı dedi 3 farklı doktor bile kız dedi yani %100 dediler ama çevremdekiler sinirlerimi bozuyor aldıkların boşa gidecek değişir bizde de öyle oluyor felan dediler değişmesini istemiyorm değişecek olsa üç farklı doktor kesin kız demezdi bence ve hiç ihtimal bile vermediler 13. haftadan beridir hep kız değişmez değil mi istemiyorum değişmesini😑❣️