Crn123 o herkeste oluyor aynısı bende de yok oynamadı. Oynadıgında da cok mu oynadı diyorum sanırkm düşünmemeye calışmak en iyisi ama gel de yap :)
ben örgüye vermeye calışıyorum kendimi . Hayırlısıyla vaktinde saglıkla alalım bebişlerimizi kucagımıza 🥰