Berrycan 7 sene boyunca aralıklı olarak ilaç tedavisi gördüm. Ama doktor kontrolünde bıraktım. Çünkü kendimi ilaca bağlayınca her şeyi ondan bekliyordum. Panik atak maalesef grip gibi sadece ilaçla iyileşebileceğimiz bir hastalık değil. Düşünce yönetimi çok önemli. İlaç evet işe yarıyordur ama sadece onu kullanmak yetmiyor. Olumlu düşünmeyi öğrenmelisiniz. En önemlisi de panik atağı kabullenmelisiniz. Bunu her atak geldiğinde acile koşturup ekg çektiren biri olarak söylüyorum. Çektirdiğim ekgleri uç uca eklesem dünyanın etrafında bi tur döner 😂😂 ama uzun zamandır gitmiyorum, çünkü onunla yaşamayı öğrendim. Atlatabildim mi, tabii ki hayır. Ama ilk günkü gibi de değilim. O ateş basması, nefes darlığı filan başlayınca insanın aklı duruyor, sanki bedenimde acil durum alarmı verilmiş gibi oluyor. Çok iyi anlıyorum. Ama işte o an geldiğinde kendinizi asla dinlemeyeceksiniz. Nefesim mi daraldı, kalbim mi çarpıyor, koluma ağrı mı girdi gibi bu tarz şeyleri düşünmemeye çalışacaksınız. Birincide olmaz, ikide olmaz ama üçte muhakkak olacak ve etksiini gösterecektir zamanla. Biraz sabır ve çaba istiyor maalesef. Bir de bir değişim yaşadığınız zaman bunu internette aratmayın.