Minnak35 Suraesy sendende canım aklıma baska nırsey gelemdı aynı dert bendede vardı amcak rezene cayo hergun bır bardak ıc baya azalcak ❤️
Suraesy Minnak35 valla sabhatan berii öldümm okdar cok zorlamışımki kendmi gaz cıkartmak için suanda miğdem ağrıo 🙄🙄
Minnak35 Suraesy sallama sıda olur sen ama cocuklar ıcın olanını da bul ıc ben bebek ıcın olandan ıcıyorum baya hatta gıttı cok cok hafif gelıo gıdıo🌸
Suraesy Minnak35 🤨 onun dr oldguna eminmisiniz asitli bişey içersem daha çok sıkıştırıcak zaten çıkmıo
Bulantii Suraesy ayaklarının altına sıcak su, karnını ovmak en iyi geleni bu csnım ben çıkartmakta sıkıntı yaşamıyorum gerçi sancı yağmıyo ama bu şekilde çok iyi çıkıyor. Genelde ayaklarımı sarıyorum örtüyle filan elimde sürekli karnımda hafif hafif ovalıyom sıcağıyla sonrası malum🙈
Suraesy Ayshlillll yaşamayan bilemez 🙁🙁 karnım davulll gbi oluyor ve kalbime kadar sıkıştırıyor çok sinir bozucu bir ağrısı var
Bulantii Suraesy midemle alakalı sıkıntım hiç geçmiyor canım aksine gaz çıkarttıkça midem rahatlıyor çıkartamadığım zaman daha beter oluyor midem. Ve kusmayı tetikliyor gaz.
Rabia95 Suraesy bende şu an yaşıyorum , hamilelikten öncede yaşardım ama hamileyken daha fena oluyormuş 🥺 sabah hemen rezene çayı alıcam 🥺 apandisit ameliyatı olmuştum, gaz sıkışmıştı dikişten sonra doktor rezene iç demişti yorumlara bakınca hatırladım 🥺
Suraesy Rabia95 ben hiç bilmiyorum gaz sancısı nedir 2. Gebeliğim bu ilkinde cok rahat geçirdim ama bu bni öldürüyor sabhatan aksama biley yemiyorum sırf gaz sorunu ve miğde yanması olmasın die ama yinede banamısın demiyor Allah yardımcımız olsun
Suraesy mucizesusam oooyyyy nenemmm aslaaa okadar teferruhatlı şeylerle uğraşamam 🙈🙈🙈 bana pratik şeyler lazım