Sinemneset Merhaba güzel anneler 24. Haftada aşırı sırt ağrısı çekiyorum resmen uyuyamıyorum bıçak saplıyorlar böyle olan? Çözüm bulan ?
Aybukebakla Sinemneset eşime viks kremle masaj yaptırıyordum zararı varmı bilmiyorum ama bazende kas gevşetici kremle çok iyi geliyordu
Berfin_kycn Sinemneset aynı ben gebeliğimin başından beri öyleyim tek çözüm sürekli ayakta durmamak ne zmn biraz ayakta dursam uzandığımda uzanamam o gün bile misafirlerim vardı diye hiç oturmadım gece ağlaya ağlaya uyudum afedersin tuvalete bile gidemiyordm yürüyemiyordm ağrıdan vitamin ilaçlarını da eksik etme çok ayakta durmamaya dikkat et 🥰
Sun Sinemneset benimde çok ağrıyo duş alıyorum bide eşim sürekli masaj yapıyo başka bi çözüm bulamadım ha bide spor yapya çalış plates te çok ii geliyo eşim artık masajdan bıktığı için bakıyoki az da olsa plates ii geliyo ben yapmayı unutsam o hatırlatıyo yaptırıyo
Sinemneset Aybukebakla Salı günü doktora gideceğim soracağım bi bakalım sizin kaç haftalık nefesimi kesiyor olmadı ben de deneyeyim viks kremi
gamze2234 Aybukebakla Kas gevşetici kremler içerik olarak gebelere zararlı değil mi? Benimde bel ağrım oluyor arada çok şiddetli dr ağrı kesici krem sürmeme bile izin vermemişti 👱♀️
ftmk Sinemneset benim de aynı şekilde sırt ağrım nefesimi kesiyor böyle göğüslerimin oralar yanıyor gibi bi his oluşuyor 39. Haftada
Gof Bende aynı şekildeyim 24+2 haftalığız. Asla uyuyamıyorum ayağa bile kalkamıyorum sızlıyor resmen doktora sordum kesinlikle hiç bir kremi kullanamazsın parol içebilirsin sadece dedi 😢😢 umarım hep böyle gitmez geçicidir çıldırmak üzereyim ağrılardan
Gul210 Canim bnde oyleydim eşim sicak hawlu birakiyordu sirt ustu uzaniyodum gecmese bile hafifletiyodu. Cok Zor bi durum Malesef 😯Gecmis olsun.
omervelif Bende aynı şekilde oluyorum 23. Haftadaym ütüyle havlu ısıtıp koyuyorm rahatlatıyor biraz daha öle yapmanızı tavsiye ederim Allah şifa versin inşallah 🤲🏻
Sinemneset omervelif öyle deneyeyim demek ki hepimizde ayni oluyor en azından normal bir durum demek ki
Aybukebakla gamze2234 muhtemelen Zararlı ama araştırmadım bile çünkü göreceklerimden korktum dayanılmaz olan zamanlarda bir kaç kez kullandım zararıda olmadı çok şükür
Zuzum577 Ben agri kesici krem kullaniyorum esim ve ya annem uyguluyor biraz iyi geliyor ama yine ayni bebeg kilo aldikca boyle agrilar cikiyor yuze
Sinemneset Berfin_kycn ya valla ayakta dursam da durmasam da bir türlü geçmiyor ama demek ki genel sorun bu
sinemsvnc Sıcak duş kesinlikle suyu beline direk tut benim hemen kesiyor birde ovusturuyorum masaj gibi iyi geliyorr
Berfin_kycn Sinemneset aynen bende de var yok dursam da değişmez deme yorma kendini hep uzan 5-6 aydan sonra anlarsın yani ayakta durunca iş yapınca daha çok ağrıyor