Ya ne kadar abartmışınız alt üstü bi erik kime sorduysam herkes cıktı diyor köydeysen bile hiç mi doktor kontrolü için merkeze gelmiyorsun alırsın, iftar menüsü için post açılıyor kızlar açmayın cani çeken olur,meyve ile alakalı bir şey oluyor kızlar canı çeken olur ne kadar saçma herkes hamile madem canı çekecekse okumasın postu başlıkta hepsinin yiyecek ile alakalı olduğu yazıyor ayrıca aserme ile can çekmesini farklı algılıyorsunuz galiba aserme birinin bir şey demesine gerek yok durup dururken aklına gelir, ayrıca ben şubatta bile erik buldum yedim kaldı ki şimdi mevsiminde hayli bulunur yapmayın lütfen çok bilmişlik nefret ettirdi artık