Hanımlar ben linç etmek için ya da muhalefet olmak için yazmadım. Evet tvde görüyoruz bazı şeyleri bulabildiğimiz zaman alıp yiyoruz. Erik konusunda gerçekten bütün hamilelik boyunca canım çok çekti ona benzer şeyler yemeye çalıştım olmadı. Yurtdışındayım ve bilenler bilir biz burda Türkiye’deki kadar çabuk bulamıyoruz ki buranın yerli halkı daha erik nedir bilmez yeşil olanından bahsediyorum o yüzden marketlerde bulamıyoruz Türk marketleri ya da yabancı marketlerin getirdiği zamanlar da Ağustos Temmuz zamanları o da kim denk gelirse alıp götürüyor. Postu açan arkadaş vicdan yapmana gerek yok. Sonuçta hamileyiz ve nefsimiz işte çekiyor engel olamıyoruz sende vesile oldun sadece “erik” diye yazarak 🌱🌱