Caglates Dusuncesizlikten başka bir şey değil. Hamile platformu burası. Ben etrafımda hamile varken hiç bir yiyecekten bahsetmem. Saygı bu, ola ki canı çekerse diye :) Yemedik diye ölmüyoruz, evet tv de reklamda da yiyecek görüyoruz, ama burası hamile platformu. Biraz daha düşünceli davranilabilir :) nezaket meselesi işte