Suhedaant MelekAkgnr Normalde 36 numara ayakkabı giyen ben eşimin terliklerini giyiyorum 😪 Maalesef normalmiş hamilelikten sonra geçer diyorlar inşallah dedikleri gibi olur 🤲🏻
Ceren9234 36+0 benimde eller ayaklar artik sisti sag elimin parmaklarini zor büküyorum resmen zaten uzun zamandir sag elimde uyusmada var ama tansiyon normal tum degerler normal. Siskinlik doguma kadar bizimle anlasilan :) sabirla bekleyecegiz bebisleri
Ceren9234 MelekAkgnr ayyy umarım gecer cok kötü bir his çünkü ozellikle sag elimle bir iş yaparsam tamamen his kaybi oluyor neredeyse
MelekAkgnr Ruby sinir sıkısması aynen canım ben herhangi bir sey sıkıp acamıyorumda hiç hali yok elimin
MelekAkgnr Ceren9234 aynen canım her işide sağ ile yapıyoruz genelde de onda oluyormuş ama benım iki elimde aynı
NurAlya MelekAkgnr ahh aynı dert harakette ediyorum egzersizde yapıyorum ama ayaklarım ellerim davul gibi bide ellerim bileklerime kadar uyusuyo sürekli telefon bile tutmuyorum bazen 🥺
MelekAkgnr NurAlya umarım dogumdan sonra geçer fazla zorlamamak lazımmış bez sıkmayın kavanoz acmayın mesala
suzan_26 MelekAkgnr 14 e 9 oldu benim tansiyon çıkınca anında boynuma atıyor ama şu korona yüzünden korkudan hastaneye gidemiyorum
Trnbrna MelekAkgnr cok fazla şişiyor ellerimde ayaklarim da normal bence hatta bazen sag elim öyle bir sisiyor ki oynatamiyorum bile
MelekAkgnr suzan_26 cok zararlı ama gitmen lazım onlemini al git görün gebelık zehirlenmesi bile olabılırsın Allah korusun ihmal etme