Msltms bazen kendiliğinden düzene girdiğini duymuştum.ama benim pcosta sonradan oldu nasıl olduysa bebek istediğim için sürekli hastanedeydi bir ayagim zaten hiç bir doktor pcos var demedi ,gene bir kontrole gittiğimde doktorun biri soyedi inanmadım yoktu benim diye ,özel gittim ozeldemi doktorumda var dedi sonradan olabiliyor dedi ,nesebepten oldu nasıl oldu bende anlamadım yani …28 günde bir düzenli adet olurdum sonradan 33 ,35 ,sökme problemi beni mahvetti☹️neyseki hamile kaldım darısı isteyenlere insallah