Kızlar önceden beridir yumurtalıklarım PKO görünümde ve adet düzensizliğim var. Ergenlik çağından beri hayatım sürekli kadın doğum doktorlarına gitmekle geçti hiç güne gününe adet olamadım. 🤦🏻♀️
Şu an 1.5 yıldır evliyim 22 yaşındayım yumurta takibi yaptırmıştım her şey gayet iyi güzel gelişiyor ama olmadı bi türlü klomen+çatlatma iğnesi kullandım aşılama oldum yine olmadı . Doktorum en son çare tüp bebek yaparız demişti . Eşim bu konu da hâlâ pek bi sıcak bakmıyor biraz daha Bekleyelim bakalım diyor ama ben hemen bi bebeğim olsun istiyorum .
1 ay önce Clife macun kullandım bi etkisini göremedim bu ay tekrar kullandım geçen aya göre p.tesi regl olmam gerekirken yine olmadım 🤦🏻♀️🤦🏻♀️ Ama testte yapmadım çünkü yine negatif olacak yine çok üzüleceğim diye korkuyorum 1 hafta kadar bekleyip yapmaya karar verdim .
Bu ay da olmazsa neler yapalım birbirimize yardımcı olalım kızlar gerçekten hiç kolay değil rabbim şu mübarek ay da isteyen dileyen herkese nasip etsin 🤰🤱🏻🤱🏻🤱🏻
Sizler neler yapacaksınız bu ay için planınız ne ?💆🏻♀️