Merveheg Ceylizm bugun cikisimizi yaptik bebegimizi orda biraktik😔 tedavisi devam ediyor,cok sukur kotulesme gibi bir durumu yok tedavi sürecinde oldugunu söylediler ve bol bol süt sagmami
Merveheg Biryabanci1 hayir aslinda kontrole gittiğimizde hersey cok güzeldi ,suyum fazlaymis ondan dönmüştür dedi doktorumuz.sadece laf arasinda dun stresli calistim pek hareket etmedi dedim.ama kontrole gittigimizde de cok hareketliydi. Doktor onu sorun etti ve sunu söyledi. Bu süreçte 2 cok onemli durum var.1.si bebek son aylarinda ne kadar saglikli olursa olsun bir gun boyunca hareketinde azalma olursa bu risktir. 2.si ise bir bebek ne kadar hasta olursa olsun agizdan mama alıyorsa o bebege birsey olmaz dedi. Tamamiyle dr öngörüsü oldu ve iyi ki dinledik biz de onu
Biryabanci1 Merveheg İlk defa duydum böyle birşey biliyormusunuz ? Tek günle hemen doğuma alınması bilmiyorum. Takip etmesi gerekirdi benim şahsı düşüncem. Ama elbet vardır bir bildiği
Merveheg Allah herkesten razi olsun,bebegini kucağına almak icin gun sayanlari sag saglim kucaklarina almayi nasip etsin insallah.Rabbim bu guzel ayin huyu suyu hurmetine butun bebeklere saglik sihhat versin, iyi ki varsiniz🤲💕
Prensesannesii1 Merveheg inşallah sağlıkla yavruna kavuşursun canım🤲🏻🤲🏻 bende coronayı atlattım ama kanımda enfeksiyon varmış şuan sendede okuyunca korktum benim bebeğimide etkilermi acaba diye😥
Merveheg Prensesannesii1 guzel dusunun guzel seyler olsun,inanin bende sorun yoktu dogunca anlasildi,o hic belli olmuyor, siz tedbirinizi alin ve Allaha birakin,dr mutlaka guvenin,normal doğumu cok istememe ragmen tutturmadim,iyiki öyle yapmışım
Merveheg Biryabanci1 inanin biz de cok sasirdik,kontrole gittigimiz gun hemen alalim dedi hatta,hemde hic bir sorun yokken.ertesi gunde sezeryana alindim. Ama simdi iyi ki dinlemisim doktoru diyorum. Ablam, onun ve benim bir çok arkadasimin doğumunu yaptırdığı hatiri sayilir bir doktordu ilk etapta cok kizmistik ona neden boyle yaptı diye ama tecrübeumye guvenmek gerekir
Wonderanne Merveheg Allah yardımcın olsun Allah kurtarsın insaAllah bebeğini üzülme güçlü ol sütün gelsin bol bol süt götür merak etme onlar çok güçlüler iyi olacak inan buna 🤗🤗