Hep okurdum kendiminkini hayal edemezdim, hep normal istedim bebeğimiz tersti 37. Hafta kontrolunde döndüğünü öğrendik. Ama doktorum riske atmak istemedigini ve alabileceğimizi söyledi.risk içinde bir gün önce hareketleri eskiye nazaran daha azdi demis bulunmam.onun disinda herseyi o kadar iyidiki.cok anlamsiz buldum cok kafam karisti hatta buraya da yazip fikir aldim ama sonunda doktorumu dinlemeye karar verdim 37+4 te dun sabah bebegimizi kucagimiza aldik.Daha doğrusu alamadik😔 cikarken ağladı her bebek gibi kontrol sırasında solunum sorunu oldugunu sık nefes aldigi icin kontrol amacli kuveze aldilar. Aksam üzeri haber aldikki durumu kritikmis ilk basta ama erken toparlamis,anne karninda enfeksiyon kapmis.(benim hep idrar yollarimda sorun vardi,cabuk usutuyordum) ama hic böyle bir sorun karnimda iken gözükmemişti.sonra kalbinde delik olabileceğini söylediler, her bebekte olabilir ama yinede eco cekilmesi gerekiyormus,benim yarin cikisim olacak ama bebegim burda,ne kadar kalacak belli değil,dun beslememiyolardi bugun süt sagmami ve şampuanini istediler cok sevindik.ne olursunuz dua edin bize bebegime kavusabileyim.