Sngl63 hilalcali bende 12 haftalıkken gittiğim ikiz gebelik güzel ama erken doğum riski yüksek oluyor dedi
hilalcali Sngl63 inşallah canım hepimiz zamanında doğururuz dua etmekten başka bişey gelmiyor zaten elden
Deletedmom_3 Sngl63 hepsi yapildi canim son seker yuklememiz kaldi 2li 3lu taramalar ayrintili ultasyon falan hepsi temiz cok sukur
Sinay74 Sngl63 benimde ikiz gebelik olarak başlamıştı ama birisinin kalbi 8 haftalıkken durmuş şimdi oğluşumuzla yola devam ediyoruz 21 haftalık olduk … Rabbim sağlıkla kucaklarınıza almayı nasip etsin inşallah 🙏
Ahseninur 19+6 günlük, çift yumurta ikizlerine hamileyim. İkisi de erkek. Haftaya yada diğer hafta detaylı ultrasyona girmem lazım. İkizlere hamile olmak, çok güzel bir duygu. 🙏🏻🙏🏻🙏🏻 Sağlıcakla, zamanında kucağımıza alalım inş.