Eliz01 eşimle kendime izin aldık biz canım ailen için izin nasıl olur bilemiyorum pek izin vermiyorlarmıs ailelere heralde. Benim doktor randevum olduguna dair doktor bir yazı yazdı gönderdi o belgeyi e devlette basvuru yaparken ekliyorsun. Az önce baska bir yerde okudum ailesine izin vermemısler refakat için. O da annesine doktordan randevu almıs o sekılde izin vermısler. Ayrıca biz kendı arabamızla gittik otobus konusunda bilgim yok canım