Her yolu denedik inegöl kaymakamlığı anneme genelgede refakatçi izni gbi bir durum yazmadığı için izin vermiyor.salı sezeryan olacağım.komisyonlar bugün itibari ile kaldırılmış edevletten izin alınıyor sadece.doktor ve hastanenin raporlarını yüklüyoruz derdimizi ayrıntılı yazıyoruz red cevabı veriyor kaymakamlık.telefonla adama ulaştım genelge de durumunuzu ilgilendiren bir madde yok diyor