Merhaba kızlar. 24+4 haftalık hamileyim. Dunden beri karnım cok sertleşiyor. Sanki patlıyacak gibi. Bugünde öyle oldu. Birde mide kısmımda sertlik oluyor nedense.salı günü kontrolum vardı ama böyle birşey yoktu o zaman. Doktor ultrasonda baktı birşey demedi. Normal dedi herşey. Neden böyle oluyor anlamadım. Aranızda bu durumu yaşayan var mı acaba