Safiye12 hazilriklar bitti sayılır canm yani kiyafet olarak ananesi aldi birazfa ben insternetten aldik tabi bu korona muhabbetine. Ama henuz yatak vs bKamadk kendimin eksikleri var pijamaydi falan. Kapi susumuz yok ates olcer vs vs var daha alincaklar sizler ne durumdasınız fikir alışverişi yapalım bari 😊