Ponciginannesi_ benim bebeğimde 32. Haftada doğum kanalına yerleşmişti,başı aşğıdaydı ve sürekli ağrı ve kasılmam oluyordu,bana da progestan fitil ve magmezyum başladı, bolbol dinlen dedi, şuan 36 haftalık oldu,ilaçlardan fayda gördüm, hiç stres yapma, ayakta fazla kalma,ağrı kaldırma, eğilip kalkma, Allah’ın izniyle iyi olur