Ponciginannesi_ Kardesim bende 33 haftalıkken gittiğimde Dogum pozisyonunu aldığını söyledi yani baş aşağı duruyomus. Normalmis. Fitil vs. Vermedi. Cünkü son ana kadar bebekler tekrar dönebilirmis. Yani şuan dogum pozisyonunda olsa bile, 1 hafta sonra degisebilirmis.. Korkma insaAllah.. Rabbim korktuklarını başına getirmesin 💚🤲🏻