Minikbirkalp Tatlı benden uzak hamile kalmadan önce de sevmezdim tuzlu ve ekşi candır olmazsa olmaz hamileliğim başlarında sabah ac karnına bile turşu yiyordum oğlum olucak inşallah 🤭🤭
Minikbirkalp Lamia65 doğumdan sonra yersin yine hamileyken genelde ekşi istiyor ya insanın cnm başlarda mide bulantısını da bastırıyor ekşi iyi oluyor o yüzden çok tercih ediliyor galiba 😊
Lamia65 Minikbirkalp Öyle midesi çok bulananlardan diyildim.Son günlerde su bile içsem midem bulanıyor. Ne biliyim mide bulantımı bastırmak için tercih ettiyimi sanmıyorum.Canım çekiyor ekşiyi tuzluyu.😂😅😂
cocukgelisimcianne_ Lamia65 başından beri ekşi ve tuzlu oğlum olacak bence erkek de tatlı kızda ekşi olayı değil bu ben tatlı istemiyorum öyle
Mirammm Lamia65 10+2 günlükken dr %90 erkek dedi cinsel organını gösterdi ama 2 hafta sonra tam netleşir demişti haftaya kontrolum var canım hep ekşi tuzlu istiyor ilk kızımdada dondurma ve tatlı istiyordu kızımın cinsiyetinide 12. Haftada öğrenmiştim aynı dr tarafından